Speler webmaster plaatste een bericht op 24/05 11:41 op het ZooValley Forum: Nieuwsbrief. Beantwoord hem op ZooValley en ruil met andere spelers

Ontdek Carrot' and Kid
Carrot' and Kid Booty Carrot' and Kid
Win een Lenovo Thinkcentre M93P Usdt Tiny Quad Core I5-4590T 8GB 256GB SSD-kaart Win 10 Pro Desktop Wifi
Ontdekken
Ontdek Battle
Battle Booty Game
Win 1000 Punten
Ontdekken
Kras Ticket Tutti Frutti
Aantal resterende tickets :9600 / 9600
Win 100,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Fish A Prize - Jackpot
Aas en Fish A Prize spel - Jackpot
Win een Béaba-robot
Ontdekken
Ticket à Gratter Sunset Diamond
Aantal resterende tickets :1000 / 1000
Win 2 000,00 EUR
Ontdekken

onderwerp:  Nieuwsbrief
webmaster
1629 
24/05/2017 11:41:05

Hallo iedereen,

Voor uw informatie, de Herlaadpagina komt overeen met de "Credit Purchases/Pass" pagina. Voer vervolgens linksonder aan de linkerkant van deze pagina uw code in.

Het web'.

charcut
04/02/2018 20:35:58

Hallo. Ik wilde de vraag stellen!! Bedankt voor het antwoord. . Goedenavond

webmaster
1629 
02/02/2018 09:57:48

Hallo,
mijn vraag is heel simpel Ik wilde weten of het normaal is dat ik al een tijdje geen Nieuwsbrieven meer ontvang met een code?


Hallo Dragaons36,

Naar aanleiding van een probleem met de nieuwsbrieven hebben we de verzending ervan voorlopig opgeschort. Dit is slechts tijdelijk en we hopen het probleem snel te kunnen verhelpen.

Het web''

dragons36
18 
02/02/2018 09:45:25

Hallo,
mijn vraag is heel simpel Ik wilde weten of het normaal is dat ik al een tijdje geen Nieuwsbrieven meer ontvang met een code?

webmaster
1629 
13/11/2017 10:27:06

Hallo margot3804,

Schrijven naar de klantenservice stelt ons in staat om de omvang van het probleem te kwantificeren, stelt ons in staat om u te compenseren na een bug en stelt ons vooral in staat om uw problemen/verzoeken beter te volgen.

"Het web

margot3804
07/11/2017 21:18:08

bedankt voor het antwoord, maar nee, ik heb nog iets anders te doen bovendien heb ik een vriend het is erger hij kreeg het om 11:59 uur dus hij had een minuut om het te valideren het is een nieuw spel? Zelfs de klantendienst organiseert nu spelletjes voor de persoon die zijn of haar nieuwsbrief zo snel mogelijk zal valideren.

webmaster
1629 
02/11/2017 09:07:32

Ik ontving gisteren om 20:47 uur een nieuwsbrief, ik heb geprobeerd de code in te voeren op het moment dat is 19 uur geleden, maar is verlopen. Dat betekent dat deze codes niet eens 24 uur per dag geldig zijn. Dit is niet erg "gul"


,

het spijt me voor dit probleem en ik nodig u uit om dit te melden bij onze klantenservice.

Heb een leuke dag

op het web.

margot3804
29/10/2017 15:27:31

Ik heb gisteren om 20:47 uur een nieuwsbrief ontvangen, ik heb geprobeerd de code in te voeren die 19 uur geleden is, maar die is verlopen. Dit betekent dat deze codes niet eens 24 uur geldig zijn. Het is niet erg "gul".

webmaster
1629 
27/06/2017 16:18:03

Hallo stvfan,

ik bevestig dat dit niet normaal is en verontschuldig me voor dit ongemak.

"Het web

stvfan
17/06/2017 21:12:29

goede avond, ik ontvang nieuwsbrieven met codes, maar zoals vandaag ontving ik de code (LE06C) om 0u17 op 17 06 2017 om 17 06 2017 en wil ik de gevalideerde code, markeert het me dat de code alleen geldig is tot 16 06 2017 is de dag voor de ontvangst van de code, ik vind het vreemd, misschien een blare??????????
Bedankt voor een mogelijk antwoord ' van het web of een speler!



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden