Speler Skandor plaatste een bericht op 07/09 16:39 op het ZooValley Forum: Online betaling in plaats van een cheque. Beantwoord hem op ZooValley en ruil met andere spelers

Ontdek Master of Knives
Meester van messen
Wees de Ninja Master of Knives!
Ontdekken
Ontdek Sugar Truck
Sugar Truck
Ontdekken
Ontdek Master of Knives
Meester van messen
Wees de Ninja Master of Knives!
Ontdekken
Ontdek Word Search
Gemengde woorden
Vind de meeste woorden in dit spel met chef-kok Li van ZooValley !
Ontdekken
Kras Ticket Tutti Frutti
Aantal resterende tickets :3252 / 9600
Win 100,00 EUR
Ontdekken

onderwerp:  Online betaling in plaats van een cheque
Skandor
07/09/2011 16:39:55

Hallo,
als je een cheque wint, waarom niet aanbieden om de betaling online te doen (via Moneybooker of Paypal bijvoorbeeld) denk
ik dat het een goed alternatief is, vooral voor cheques van 5 euro en 10 euro.
Voor spelers die buiten Frankrijk wonen, zoals ik, is het een beetje omslachtig om een bankoverschrijving te vragen voor zo'n bedrag.
Wat zeg je?

samp2b
652 
29/05/2012 12:41:29


Oh ja !!!
Dit zou trouwens een mogelijkheid moeten zijn voor iedereen...
Klantenservice moet erover nadenken.

Jangoti
71 
28/05/2012 15:41:12

Na informatie van de klantenservice is online betalen alleen mogelijk voor DreamCard Diamant...
het zou leuk zijn als de drempel verlaagd zou worden, dan zouden meer mensen ervan kunnen genieten :)

Jangoti
71 
25/05/2012 13:04:34

Na opnieuw testen werkt het nog steeds niet... Ik heb alles correct ingevuld, de controle is zojuist gevalideerd, maar de bewerking is niet uitvoerbaar (als ik de controle selecteer en klik op de vervolgkeuzelijst "te nemen actie" , hij biedt me niet aan om te valideren via bankoverschrijving)... Ik begrijp het niet

diapositif
359 
18/05/2012 08:11:51

Bedankt samp2b, dit is een interessant onderwerp en goed om te weten.
Ik ben met pensioen, en ik ben ouderwets,
Ik geef toe, waarschijnlijk ten onrechte, dat ik niet graag geef
mijn bankgegevens online.


samp2b
652 
16/05/2012 19:53:31

Hallo!!!🙋
Oké, ik kwam er net achter. U moet een bericht hebben gekregen als "deze actie is onmogelijk".
Deze actie is alleen mogelijk als je winst nog niet is gevalideerd door de klantenservice.
Het is net als bij het inwisselen van Game Punten , we hebben maar een paar dagen om het te doen.

Jangoti
71 
16/05/2012 14:03:45

Bedankt, dat heb ik gedaan, maar omdat het nog steeds niet werkte, heb ik contact opgenomen met de klantenservice, die me antwoordde (heel erg snel trouwens, ongeveer een half uur later, zelfs niet :) ) dat het normaal was sinds mijn cheque was net verzonden... En ik heb hem vanmorgen ontvangen (ja ja, ik was aan het hallucineren, cadeau gisteren om 18.30 uur verzonden en vanmorgen ontvangen!)

samp2b
652 
15/05/2012 19:51:27

Dag !!!
Heeft u uw RIB correct ingevoerd in het gedeelte "Betalingsopties" van uw account?
Dan vinkt u bij het bijhouden van de verdiensten de cheque(s) aan.
Vervolgens selecteert u in het drop-down menu onderaan: "verzoek om overschrijving", en u valideert.
Op de volgende pagina bevestigt u, en dat is alles...
Normaal gesproken wordt er direct "cadeau verzonden" gemeld.
Goede spellen

Jangoti
71 
15/05/2012 16:37:31

Ik begreep niet echt hoe ik online een betaling kon aanvragen..... Ik heb mijn cheque gecontroleerd, maar zodra ik weer verbinding maak, is het niet meer gecontroleerd.....

webmaster
1629 
25/04/2012 10:33:15

Hallo 🙋, U

kunt in plaats van een cheque ook daadwerkelijk een bankoverschrijving ontvangen. Bedankt samp2b voor uw gedetailleerde en nauwkeurige antwoord en blij dat u tevreden bent met de snelheid van uw transfers 😉

Goede spelletjes voor iedereen!

Het web'.



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden