Speler cricri04 plaatste een bericht op 08/09 19:21 op het ZooValley Forum: Verzend geschenk. Beantwoord hem op ZooValley en ruil met andere spelers - Pagina 2

Ontdek Bee Lucky
Bee Lucky spel
Win een Ryanair-rugzak 51X35X23 cm voor computers
Ontdekken
Kraskaart Mojito
Aantal resterende tickets :3500 / 3500
Win 2 000,00 EUR
Ontdekken
Ontdek de Zombie Academy
Spel bij Butin Zombie Academy
Win een Pac Man-spel
Ontdekken
Kraskaart Nirvana
Aantal resterende tickets :1500 / 1500
Win 1 500,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Sugar Truck
Sugar Truck
Ontdekken

onderwerp:  Verzend geschenk
jpm50
552 
10/09/2010 10:24:15

Ik ben het eens met Cricri04 dat ik hem en alle andere spelers begroet, het zou leuk zijn om berichten die naar de klantenservice worden gestuurd te kunnen annuleren. Evenzo zou ik willen dat het mogelijk is om aan te geven dat de boodschap dringend is. Een bug in de rangschikking van een toernooi en je verliest je plaats (vooral de 1e). Ik heb geschenken ontvangen die ook vandaag nog geldig zijn verklaard.

cricri04
329 
09/09/2010 22:19:36

Dank u Webby!

Ik heb de klantenservice nog steeds voor niets gehinderd:) (Ik dien mijn voorstel opnieuw in om verzoeken van de klantenservice te kunnen verwijderen die geen reden meer hebben om dat te zijn, het zou u waarschijnlijk tijd besparen bij het verwerken van alle berichten..... bijvoorbeeld, ik zou nu mijn verzoek hebben verwijderd)

Voor geschenken, het verbaasde me! Behalve begin augustus worden de in de winkel bestelde geschenken (en in het bijzonder de cheques) over het algemeen binnen 1-2 dagen gevalideerd en de volgende dag verzonden.

Ik zou geduld hebben: D

webmaster
1629 
09/09/2010 13:55:08

Hallo 🙋 hebben we na de vakantie nog

wat in te halen, maar over een paar dagen is alles weer normaal. Geen bijzondere zorg dus met uw Cricri04 account, alles wordt snel gevalideerd.

Het web'.

Guizmore
111 
09/09/2010 02:10:11

Je moet 90 dagen wachten voordat je contact opneemt met de klantenservice, maar aangezien het augustus is, denk ik dat het het piekseizoen was, dus wees weer geduldig. 🙂

cricri04
329 
08/09/2010 21:43:38

Hartelijk dank!

Als je kavels hebt gevalideerd is dat omdat er waarschijnlijk iets mis is met mijn account..... Ik ga het hebben met de klantenservice dus 😉

calop06
611 
08/09/2010 21:08:18

Goedemiddag cricri 🙋

Wat mij betreft, waren de laatste verzonden op 19/08.

Tot op heden zijn de andere batches gevalideerd.

In principe heb ik tot nu toe een gemiddelde vertraging van een week na validatie geconstateerd. Dat was natuurlijk niet het geval toen MadWin op vakantie was. Wat ik begrijp.

Hopelijk voor u wordt het snel verholpen.

Hebben een goede avond 🎤



sirius
23 
08/09/2010 21:06:01

Goedenavond,

Van mijn kant, de cadeaus werden gevalideerd tot 26/08 op MadWin en QuoVerbis; de laatste zending dateert van 25/08.

Hebben een goede avond.

raphi62200
392 
08/09/2010 19:55:32

🙋 Hallo cricri!

Mijn laatste 2 gewonnen cadeausMadLotto) dateren van 19/08 en ik heb ze 2 weken geleden ontvangen. Voor MadWin of CadoVillage, ik heb ze uitgewisseld, ik kan je niet beter antwoorden. Als andere spelers hetzelfde geval hebben en u kunnen antwoorden.....

Een goede avond!



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden