Speler lolousher plaatste een bericht op 23/05 11:02 op het ZooValley Forum: geschenklevering. Beantwoord hem op ZooValley en ruil met andere spelers

Ontdek de Zombie Academie
Spel bij Butin Zombie Academy
Win een Pc Gaming Beastcom Q3
Ontdekken
Ontdek Word Search
Gemengde woorden
Vind de meeste woorden in dit spel met chef-kok Li van ZooValley !
Ontdekken
Ontdek de Koning van Bubble Soccer
Koning van het bubbelvoetbal
Ontdekken
Ontdek Menu Bento
Bento-menu
Stel de sushi van Chef Li samen om de perfecte Bento te creëren.
Ontdekken
Ontdek Menu Bento
Bento-menu
Stel de sushi van Chef Li samen om de perfecte Bento te creëren.
Ontdekken

onderwerp:  geschenklevering
1loup2
309 
05/06/2007 17:19:54

Webmaster schreef:
Hallo 1wolf2

Ik sta mezelf toe om uw boodschap, die een beetje hard naar ons is gericht, te onderbreken, maar u weet dat we serieuze mensen zijn!

Klantenservice doet onderzoek naar dit geschenk, het kost wat tijd. Het is ook een zending die pas een week oud is, dus het is zeer recent, ik denk dat er geen reden tot paniek is. Vooral omdat het niet wij zijn die de geschenken bij je thuis bezorgen, maar een externe dienstverlener (in dit geval Coliposte), moeten we daarom met hen overleggen om de exacte oorzaak van het probleem te achterhalen.

Het is duidelijk dat als uw walkman u om de een of andere reden niet heeft bereikt, we u een andere zullen sturen. Dit is een zeldzaam probleem, maar als dat het geval is, geloof dan dat we altijd een oplossing vinden.

Tot die tijd zul je begrijpen dat een beetje geduld nodig is!

Goede spellen!

Het web'

hallo web

Ik weet niet of je Madwin onder druk hebt gezet met betrekking tot mijn batch die nog steeds niet is ontvangen.
Maar ik had net goed nieuws! Ze sturen me begin volgende week een walkman terug.
Ik dank u voor uw antwoorden en zeker voor uw hulp met betrekking tot mij!!
Goed einde van de dag voor jou en het hele madwin -team

1loup2
309 
30/05/2007 13:17:57

hallo web

Ik waardeer in ieder geval je supersnelle reactie!
Tot nu toe zijn alle pakketten snel aangekomen, maar eerlijk gezegd begin ik me zorgen te maken.
Ik wens u een goed einde van de dag en nogmaals bedankt voor uw antwoord.

webmaster
1634 
29/05/2007 22:49:41

Hallo 1wolf2

Ik sta mezelf toe om uw boodschap, die een beetje hard naar ons is gericht, te onderbreken, maar u weet dat we serieuze mensen zijn!

Klantenservice doet onderzoek naar dit geschenk, het kost wat tijd. Het is ook een zending die pas een week oud is, dus het is zeer recent, ik denk dat er geen reden tot paniek is. Vooral omdat het niet wij zijn die de geschenken bij je thuis bezorgen, maar een externe dienstverlener (in dit geval Coliposte), moeten we daarom met hen overleggen om de exacte oorzaak van het probleem te achterhalen.

Het is duidelijk dat als uw walkman u om de een of andere reden niet heeft bereikt, we u een andere zullen sturen. Dit is een zeldzaam probleem, maar als dat het geval is, geloof dan dat we altijd een oplossing vinden.

Tot die tijd zul je begrijpen dat een beetje geduld nodig is!

Goede spellen!

Het web'

1loup2
309 
29/05/2007 20:47:43

Dit is een aangepast bericht :
O ja!

Dus hoe verklaar je dat ik een multimediaspeler heb verzonden op de 22e tot op heden nog steeds niets ontvangen (...)

elvis49
51 
23/05/2007 22:58:17

het gaat heel snel van maximaal 3 naar 15 dagen. gefeliciteerd met je cadeau

kus elvis

lolousher
23/05/2007 11:02:49

Hallo

Ik zou graag willen weten hoe lang de lopende stap duurt om een pakket te verzenden en zullen ze me een bevestigingsmail sturen



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2025 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden