Speler webmaster plaatste een bericht op 29/01 19:50 op het ZooValley Forum: READ FIRST: Suggesties om u te helpen. Beantwoord hem op ZooValley en ruil met andere spelers - Pagina 2

Ontdek Fish A Prize - Jackpot
Aas en Fish A Prize spel - Jackpot
Win een Todeco-ondersteuning
Ontdekken
Ontdek Master of Knives
Meester van messen
Wees de Ninja Master of Knives!
Ontdekken
Ontdek Sugar Truck
Sugar Truck
Ontdekken
Ontdek Virtual Spacewar
Virtuele Spacewar
Gary heeft plezier in dit ZooValley pretpark ZooValley !
Ontdekken
Drago Scratch Ticket
Aantal resterende tickets :3500 / 3500
Win 1 000,00 EUR
Ontdekken

onderwerp:  READ FIRST: Suggesties om u te helpen
miguelita
92 
24/01/2013 20:24:43

Bedankt Webmaster voor alle suggesties om ons te helpen een

goede avond te hebben.

webmaster
1629 
23/01/2013 11:46:29

Hallo mamyj,

Als u op zondag en maandag problemen had met de toegang tot de spellen op QuoVerbis, wees er dan van bewust dat dit probleem is opgelost en dat onze site weer toegankelijk is.

Als u niet in staat bent om op onze andere sites te spelen, dan kan alleen de klantendienst u helpen.

Het web'.

mamyj
21/01/2013 09:14:00

🤔Quelques suggesties om uw problemen op te lossen.......

"Games verschijnen niet op de startpagina (grote witte ruimte in het midden van de pagina)"
"de inhoud van het spelvenster (pop-up) blijft wit/zwart"
=> Voor deze vragen: het probleem komt van de flash plug-in die niet (of onjuist) op uw computer is geïnstalleerd. Suggestie: Installeer het opnieuw of installeer een nieuwere versie. Vraag de klantenservice om uitleg over de behandeling indien nodig.


"Als ik op play klik, gebeurt er niets / geen vensters open"
=> voor deze vraag: het probleem komt van een anti pop-up die u (soms onbewust) op uw computer hebt geïnstalleerd. Je moet het deactiveren om onze spellen te kunnen spelen. Daarnaast is een anti pop-up vaak opgenomen in Google, Yahoo, MSN....etc. "bars". Ook hier moet u deze specifieke functie uitschakelen (zonder uw "balk" te verwijderen).


"Ik heb alle manipulaties gedaan die door de klantendienst worden voorgesteld, maar het werkt nog steeds niet"
=> de mysteries van het computergebruik..... in 90% van de gevallen is de verandering van internetbrowser de ultieme oplossing om alles op te lossen! Als je bijvoorbeeld Internet Explorer gebruikt, download Firefox, en vice versa (deze programma's zijn gratis).

Onthoud in ieder geval dat de Klantenservice alleen effectief kan zijn in haar antwoord als u uw probleem zo nauwkeurig mogelijk omschrijft!


Natuurlijk, als sommigen van u deze gegevens willen aanvullen door uit te leggen hoe ze bepaalde problemen hebben opgelost, zijn ze welkom!

Goede games voor alle
The Web'
Ik kan niet spelen

kawkaw123
15/12/2011 22:33:09

AAH ok THANK YOU voor het antwoord

galinette82
14/12/2011 12:10:33

u geen interventie hoeft te doen. Het is de beheerder van de site die verantwoordelijk is voor het valideren van de inkomsten (meestal duurt het maximaal 2 tot 3 dagen).


kawkaw123
13/12/2011 23:30:05

Ik heb alstublieft een buit van 2 euro gewonnen, maar ik wist niet hoe ik het moest valideren om het te ontvangen?

melann
14 
06/12/2011 13:55:16

😂 dankzij iedereen is het probleem opgelost. 🙋🙋

webmaster
1629 
06/12/2011 10:24:52

Hallo tarik34500 🙋, Heeft u

het over het verwijderen van een account? U moet het aanvragen bij de klantenservice in de sectie "Account en authenticatie".

Goede spelletjes!

Het web'.

tarik34500
04/12/2011 13:45:07

😈comment Doen we dat om een ander account op te heffen?

evatralala89
14 
10/11/2010 12:13:07

Enkele suggesties om uw problemen op te lossen.......

"Games verschijnen niet op de startpagina (grote witte ruimte in het midden van de pagina)"
"de inhoud van het spelvenster (pop-up) blijft wit/zwart"
=> Voor deze vragen: het probleem komt van de flash plug-in die niet (of onjuist) op uw computer is geïnstalleerd. Suggestie: Installeer het opnieuw of installeer een nieuwere versie. Vraag de klantenservice om uitleg over de behandeling indien nodig.


"Als ik op play klik, gebeurt er niets / geen vensters open"
=> voor deze vraag: het probleem komt van een anti pop-up die u (soms onbewust) op uw computer hebt geïnstalleerd. Je moet het deactiveren om onze spellen te kunnen spelen. Daarnaast is een anti pop-up vaak opgenomen in Google, Yahoo, MSN....etc. "bars". Ook hier moet u deze specifieke functie uitschakelen (zonder uw "balk" te verwijderen).


"Ik heb alle manipulaties gedaan die door de klantendienst worden voorgesteld, maar het werkt nog steeds niet"
=> de mysteries van het computergebruik..... in 90% van de gevallen is de verandering van internetbrowser de ultieme oplossing om alles op te lossen! Als je bijvoorbeeld Internet Explorer gebruikt, download Firefox, en vice versa (deze programma's zijn gratis).

Onthoud in ieder geval dat de Klantenservice alleen effectief kan zijn in haar antwoord als u uw probleem zo nauwkeurig mogelijk omschrijft!


Natuurlijk, als sommigen van u deze gegevens willen aanvullen door uit te leggen hoe ze bepaalde problemen hebben opgelost, zijn ze welkom!

Goede games aan alle
Het Web



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden