Speler webmaster plaatste een bericht op 21/04 13:18 op het ZooValley Forum: MadPoints display: probleem opgelost. Beantwoord hem op ZooValley en ruil met andere spelers

Scratch Road Trip tripticket
Aantal resterende tickets :1721 / 2000
Win 2 000,00 EUR
Ontdekken
Good Adventure Scratch Ticket
Aantal resterende tickets :4392 / 5000
Win 1 000,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Pharaoh
Pharaoh Butin Pharaoh
Win Een Samsung Galaxy A52S, een gecrashte 5G Android-smartphone
Ontdekken
Ontdek Master of Knives
Meester van messen
Wees de Ninja Master of Knives!
Ontdekken
Ontdek Bee Lucky
Bee Lucky spel
Win een Doogee S51-smartphone
Ontdekken

onderwerp:  MadPoints display: probleem opgelost
dos42
16 
23/04/2009 21:57:54

Hallo 🙋

Ook ik had hetzelfde, behalve dat het 1000000000000 mp op de plek waar ik dacht dat het
web vrijgevig was, want het was niet mijn verjaardag 😂 en de volgende dag waren ze verdwenen 🤢 maar dat is normaal! Ga goed naar alle ps (geweldig de
nieuwe home page) 🙁y): 😂



webmaster
1629 
21/04/2009 15:05:53

Hallo

De weergave van je MadPoints die voorheen verkeerd was, kon je meer of minder MadPoints "zien" dan je eigenlijk had. Het is dus heel goed mogelijk dat uw werkelijke saldo lager is dan wat werd weergegeven. Er is dus geen misverstand.

U kunt contact opnemen met de klantenservice om hen te vragen uw MadPoints-balans te bevestigen.

Het spijt ons nogmaals voor het ongemak.

Het web'.

prue37000
21/04/2009 14:29:10

Hallo, ik heb net de beroemde e-mail ontvangen
en door verbinding te maken met mijn account op dit moment realiseer ik me dat 1000 MP verdwenen zijn terwijl ze er 1 uur geleden nog waren!
Is het probleem echt opgelost?
Hoe krijg je deze MP's terug? Omdat je zegt dat geen van de MP's verloren zijn gegaan, zodat ze terugkomen?
Staat er een doos in de klantenservice om een claim in te dienen?

Prue37000

webmaster
1629 
21/04/2009 13:18:04

Hallo iedereen: Velen van

u hebben een probleem gemeld met de boekhouding van uw MadPoints sinds de lancering van de nieuwe MadWin vorige week.

Wij informeren u dat dit probleem nu is opgelost. Er zijn geen MadPoints verloren gegaan. Al je gespeelde games zijn correct opgenomen in onze databases en al je MadPoints zijn aan jou toegewezen. Het probleem dat je tegenkwam was alleen een slechte weergave van je MadPoints-balans op je MadWin.

Onze excuses voor dit ongemak en bedankt voor uw trouw.

Ook ons hele team (en vooral onze grafische ontwerpers!) wil u bedanken voor de vele felicitaties die we ontvingen over het nieuwe ontwerp!

Wij wensen u veel plezier!

Het web'.



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden