Speler sebchris plaatste een bericht op 06/01 20:17 op het ZooValley Forum: probleem om te spelen. Beantwoord hem op ZooValley en ruil met andere spelers

Ontdek Carrot' and Kid
Carrot' and Kid Booty Carrot' and Kid
Win een 10-inch Android 13-tablet van 12GB+128GB
Ontdekken
Ontdek Carrot' and Kid
Carrot' and Kid Booty Carrot' and Kid
Win een 10-inch Android 13-tablet van 12GB+128GB
Ontdekken
PopCorn kraslot ticket
Aantal resterende tickets :2983 / 3000
Win 1 000,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Bee Lucky
Bee Lucky spel
Win een Windows 11 Pro SSD-kart
Ontdekken
Bon Filon Scratch Ticket
Aantal resterende tickets :1621 / 3500
Win 200,00 EUR
Ontdekken

onderwerp:  probleem om te spelen
snakes24
12/01/2006 00:09:19

zousk schreef: ½ Hallo, dit
probleem
is mij nooit overkomen..... als je er nog steeds zin in hebt, neem dan contact op met de klantenservice, zij kunnen je misschien helpen.
Ik heb al twee dagen lang een ander probleem: 🙄 : het deel van het startscherm

U hebt alle tijdelijke bestanden in uw browser verwijderd, inclusief cookies? Het lost veel problemen op met deze kleine techniek

joujou007
113 
10/01/2006 12:43:22

Hallo sebchris! 😃 Wat mij

betreft, heb ik geen identificatieproblemen. Ik weet niet waar uw probleem vandaan kan komen, maar hebt u geprobeerd de pagina bij te werken? Zou het niet voortkomen uit uw cookie-acceptatieconfiguratie?
U dient contact op te nemen met de klantenservice (beschikbaar op de homepage bovenaan) en hen de reden van uw verzoek mee te delen. MadWin's team zal je waarschijnlijk beter helpen dan ik! 😉 Veel
succes voor de toekomst!


zousk
10/01/2006 09:25:42

Hallo,
dit probleem is mij nooit overkomen..... als je er nog steeds zin in hebt, neem dan contact op met de klantenservice, zij kunnen je misschien helpen.
Ik heb de afgelopen twee dagen nog een ander probleem gehad: het deel van het "gratis spelletjes" startscherm downloadt niet volledig, het blijft geblokkeerd op 88%, dus ik heb geen toegang tot de spelpictogrammen en kan niet spelen! Is het al gebeurd met sb? Ik heb de klantenservice gebeld, we zullen zien.... maar het is nog steeds frustrerend om mijn 15 dagelijkse spelletjes niet te kunnen spelen! 😢

bsylvie93
09/01/2006 20:41:29

Hallo, ik stel voor dat u uw probleem aan de klantenservice meldt, zij kunnen zeker uitleggen waar het probleem zich voordoet.
Misschien is het ook een instelling op uw computer, als u bijvoorbeeld pop-upvensters blokkeert, is het mogelijk dat het niet werkt.
Veel succes aan u

sebchris
06/01/2006 20:17:06

Ik begrijp niet waarom ik geen gratis spellen kan spelen als ik op een van deze spellen klik. Het vertelt me dat ik me steeds opnieuw moet identificeren zonder dat ik in staat ben om te spelen, kan me helpen door me een uitleg te geven, misschien ook gezien het je overkomt dankzij



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden